Skip links

EFEKTYVUS DARBO VIETŲ VALDYMAS

Bendradarbystės erdvių valdymas

Pingin yra visapusiška platforma bendradarbystės erdvės valdymui. Apjungiant pastato technologijas ir erdves Pingin platforma leidžia pilnai automatizuoti nuomininkų ir svečių valdymo procesus.

Bendradarbystės erdvės kūrimas nuo nulio

Administruoti bendradarbystės erdvę yra paprasta kaip 1-2-3. Nepriklausomai ar kuriate nuo nulio ar norite integruoti verslo centro dalyje – su Pingin platforma bendradarbystės erdvę sukursite ir administruosite lengvai ir patogiai.

Pingin leidžia suskirstyti erdves į skirtingo nuomos tarifo zonas, pagal jūsų nustatomas mokėjimų bei srautų apyvartumo taisykles. Apjungus su papildomomis paslaugomis (pvz. kavos aparatas, dokumentų spausdinimas) erdvės gali būti transformuojamos į nuomojamus biurus, laikinąsias darbo vietas beigi matoma jų užimtumo statistika. Stebėdami apkrovimo ir užimtumo statistiką galėsite daryti efektyvesnius pakeitimus bei kurti didesnę vertę jūsų verslui beigi nuomininkams ir jų svečiams. Automatizuotų mokėjimo bei sąskaitų paskirstymo procesai suteiks galimybę pasiūlyti įvairesnius paslaugų paketus ir praplėsti paslaugų tiekėjų ratą.

Žiūrėti savybes

Sukurkite daugiau pridėtinės vertės pasiūlymų

Kuo didesnis erdvių ir prietaisų sujungiamumas tuo daugiau skirtingų pridėtinės vertės pasiūlymų Pingin leidžia sukurti ir pasiūlyti nuomininkams ir svečiams bei efektyviau išnaudoti bendradarbystės centro galimybes. Suteikiami įrankiai Pingin platformoje leidžia kurti ir eksperimentuoti teikiamomis paslaugomis ir jų paketais erdvių lankytojams ir nuomininkams. Pingin savitarnos portale nuomininkai ir jų svečiai patys gali administruoti savo paslaugas bei užsakyti naujas (pvz. valdyti parkavimo vietas, pirkti kavą, užsakyti maistą ir t.t.).

Kreditų sistema bei momentinių mokėjimų surinkimas leidžia lengvai kurti ir siūlyti tokias pridėtinės vertės paslaugas. Tuo pačiu Pingin platformoje galima patogiai administruoti tiekėjų sutartis ir sąlygas. Neribokite savo idėjų, kurias norėtumėte realizuoti suteikiant savo vartotojams pridėtinę vertę – Pingin atvira integracijoms ir jūsų verslo planams.

Žiūrėti savybes

Verslo modelio keitimas

Pingin tikslas – padėti jums gauti didžiausią grąžą valdant ir vystant bendradarbystės erdvę automatizuojant daugelį procesų. Netgi jei nusprendėte keisti verslo modelį ir atlikti erdvės ir siūlomų paslaugų transformaciją – Pingin leis atlikti pakeitimus paprastai ir efektyviai. Padėsime transformuoti erdvių registrą ir suformuoti naujus kaštų centrus jūsų efektyviam verslui ir naujiems poreikiams.

Jeigu nusprendėte biurų erdves paversti laikinos nuomos vietomis (ang. hot desks) ar ketinate transformuoti bendrų erdvių panaudą – lengvai pakeisite visą aprašą patalpų registre bei galėsite pasiūlyti naujus paslaugų pasiūlymus. Taigi mažiau rūpesčių dėl transformacijos, daugiau erdvės jūsų kūrybiškumui.

Žiūrėti savybes
Pilnas savybių aprašas

Didelis kiekis siūlomų jau paruoštų Pingin platformoje įrankių ir integracijų neturėtų varžyti verslo sprendimų - platforma yra atvira naujoms integracijoms ir verslo idėjoms

Integruotas COVID-19 ir virusų valdymo biuruose sprendimas

Pastatas

Automatizuokite saugumą pastate nuo iėjimo iki srautų judėjimo viduje.

Nuomininkai

Suteikite nuomininkams kontrolę patiems valdyti jų erdves, rezervacijas ir darbo vietų planavimą.

Svečiai

Valdykite svečių patekimą į pastatą ir vidines erdves saugiai.

Suteikite bendradarbystės erdvei daugiau galios

speedometer pingin

NT valdymo įrankiai

Sutarčių valdymas ir nuomininkų administravimas

Išsamus nuomininkų sutarčių administravimas ir valdymas atliekamas vienoje ir toje pačioje Pingin platformoje įgalinant pastatų administratorius pilnai kontroliuoti visą procesą: sukurti nuomininkų registrą, redaguoti registrą, matyti naudojamumo ir efektyvumo ataskaitas bei numatyti ir administruoti sutarties detales (nuomos mokestį, mokėjimo sąlygas, komunikalinių mokesčių įkainius, papildomų paslaugų ir produktų įkainius, aptarnavimo sąlygų susitarimus ir kitas sutartines detales) aiškiai matomas abejoms šalims Pingin platformoje.

Tiekėjų sutarčių valdymas

Išsamus tiekėjų sutarčių administravimas ir valdymas suteikia galimybę pastato administratoriui sudaryti neribotą kiekį sutarčių su tiekėjais siekiant kokybiškos paslaugos suteikimo nuomininkams, verslo plėtros bei verslo tikslų siekimo.

Numatoma galimybė nustatyti bendrą tiekėjo kainyną visiems nuomininkams arba taikyti individualią kainodarą kiekvienam nuomininkui atskirai – pilnas ir lankstus administravimas pagal sutarties sąlygas su kiekvienu nuomininku.

Patalpų administravimas

Įrankių rinkinys profesionaliam NT valdymui:
– Patalpų registras (registracijos kodai, plotas, patalpos tipas, unikalūs parametrai ir kt.);
– Žymėjimas pastato plane;
– Erdvės susiejimas (pvz. bendra erdvė, kuria naudojasi nuomininkai A ir B – siekiant automatiškai paskirstyti kaštus);
– Komunalinių išteklių skaitikliai (automatizuotam ar rankiniam sąskaitų paskirstymui nuomininkams ir bendrai apskaitai);
– Aptarnavimo ir priežiūros žurnalas.

Komunalinių kaštų valdymas ir automatizavimas

Automatizuotų komunalinių išteklių skaitiklių duomenys už elektros, vandens, dujų ir kt. suvartojimą įgalina patalpų administratorius paskirstyti sąskaitas nuomininkams pilnai automatizuotai pagal numatytas nuomos sutartis.

Nuomininkų administravimo įrankiai

Nuomininkų savitarnos portalas

Pingin platforma suteikia savitarnos prieigą nuomininkams internetu ir mobiliąja programėle (iOS, Android) įgalinant nuomininkus, jų darbuotojus ir svečius administruoti biurų pastato ar bendradarbystės erdvės suteikiamas paslaugas bei savo paskyrą:
– Kurti paslaugų naudojimo apribojimus darbuotojams;
– Administruoti praėjimo ir parkingo teises;
– Rezervuoti bendras erdves ir susitikimų kambarius;
– Gauti sąskaitas už paslaugas;
– Užsakyti ir apmokėti už paslaugas;
– Formuoti užsakymus ir pastabas aptarnavimui ir gedimų šalinimui;
– Skaityti individualią ir bendruomenės komunikaciją.

Produktų ir paslaugų pardavimo e-komercijos modulis

E-komercijos modulis su integruotu mokėjimų surinkimu leis numatyti ir pasiūlyti nuomininkų savitarnoje papildomų paslaugų ir prekių pardavimą. Tai būdas padidinti gaunamas bazines pajamas iš nuomos ir teikiamų privalumų suteikiant galimybę nuomininkams, jų darbuotojams ir svečiams gauti papildomos vertės čia ir dabar. Leiskite savo kūrybiškumui ir tiekėjų ratui plėstis kartu su verslu auginant verslo centro ar bendradarbystės erdvės teikiamus privalumus.

Sąskaitų modulis

Automatizuotos sąskaitos už suteiktas paslaugas nuomininkams. Pingin platforma gali automatiškai apdoroti ir paruošti sąskaitoms mokėtinas sumas kiekvienam nuomininkui atskirai apjungiant periodinius mokėjimus bei tenkančias komunalines sąnaudas.

Naudos nuomininkams

Pingin atvira integracijoms su trečiųjų šalių paslaugomis beigi technologijomis siekiant sukurti papildomų naudų nuomininkams ir jų darbuotojams: trečiųjų šalių paslaugos (pvz. Automobilių dalinimosi paslauga), kavos aparatai, užkandžių ir maisto automatai (ang. vending machines) ir kt.

Prieigos kontrolė

Praėjimo kontrolė

Integracija su praėjimo kontrolės prietaisais į pastatą, biurą ir kitas pastato zonas. Galimas vartotojų rolių ir teisių suteikimas su galimybę dalį teisių administruotis patiems nuomininkams savo vidiniame įmonės darbuotojų tarpe.

Susitikimų kambarių ir bendrų erdvių valdymas

Nuomininkų portalas suteikia galimybę nuomininkams ir darbuotojams patiems lengvai rezervuoti susitikimų kambarius beigi bendras pastato erdves susitikimams ir konferencijoms. Pastato administratorius nustato roles ir teises nuomininkų paskyroms teises patiems administruotis arba gali išjungti nesuteikiant tokios savitarnos teisės.

Parkavimo valdymas

Optimizuotas parkavimo užimtumo valdymas su pravažiavimo į parkavimo vietas kontrolės valdymu. Pingin nuomininkų portale numatyta galimybė suteikti nuomininkams teisę patiems administruotis automobilių įleidimą ir priskyrimą parkavimo vietoms pagal valstybinius numerius parkavimo aikštelėje su įdiegta numerių atpažinimo sistema.

Monitoringas ir ataskaitos

Ataskaitos

Automatiškai pateikiamos ataskaitos gali būti konstruojamos pagal konkrečius verslo poreikius. Nepriklausomai nuo verslo sudėtingumo – Pingin platforma suteikia galimybę matyti visą patalpų ir daiktų naudojamumo metriką beigi pagrindinius efektyvumo rodiklius (KPI). Kaštų ataskaitos, pajamų srautų ataskaitos, užimtumo rodikliai, žmonių srauto metrika ir kiti automatizuoti raportai kartu su personalizuotais ir jūsų verslui aktualiais rodikliais leist stebėti efektyviau organizuoti reformavimo ir plėtros procesus.

Procesų ir užimtumo monitoringas

Pingin platformoje realiu laiku galima stebėti patalpų užimtumą, praėjimų apkrovas bei srautų judėjimą, susitikimų kambarių užimtumą ir rezervacijas, papildomų paslaugų ir produktų panaudojimą, pajamų srautus iš nuomininkų bei daugybę kitų vykstančių procesų.

Susisiekite dėl konsultacijos sistemos diegimui

Parašykite žinutę

arba skambinkite

+370 61015458

Return to top of page