Skip links

EFEKTYVUS BIURŲ VALDYMAS

Verslo centro valdymas

Pingin yra “viskas viename” programinė įranga skirta verslo centrų ir bendradarbystės erdvių administravimui ir pastato procesų automatizavimui.

Pastato sujungiamumas

Pingin platforma siūlo daugybę šiuolaikinių technologinių integracijų jau paruoštų sujungti erdves ir pastato technologijas siekiant efektyvaus panaudojimo bei maksimalios grąžos.

Dauguma biurų erdvių, bendrų susitikimų kambarių, renginių erdvių ir parkavimo aikštelių yra valdomi ir priklauso nuo skirtingų trečiųjų šalių “geležies” bei programinės įrangos. Jų priežiūra, aptarnavimas ir valdymas siejasi su augančiais kaštais, didžiuliu kiekiu rankinio darbo administruojant bei neefektyviu valdymo procesu. Suteikdama visapusišką sprendimą jų valdymui, Pingin platforma automatizuoja pastato technologijas bei erdves patogiai, siekiant kuo mažesnio administratoriaus įsikišimo, tačiau išlaikant labai plačias valdymo ir plėtros galimybes.

Žiūrėti savybes

NT nuosavybės ir nuomininkų valdymas

Pingin platforma įgalina pastato administratorius prižiūrėti ir valdyti NT turtą visapusiškai: pradedant nuo erdvių registro sukūrimo iki pilnaverčio nuomininkų valdymo. Siekiant padėti pastato administratoriui pastebėti neišnaudojamas pastato galimybes Pingin platforma suteikia išsamų pastato registrą ir naudojamumo metrikų stebėjimą aiškiai matyti erdvių ir paslaugų apkrovas.

Pingin platforma sukurta verslo centrams ir bendradarbystės erdvėms efektyviai prisitaikyti prie besikeičiančių rinkos sąlygų bei kintančių darbo formatų. Suprantame poreikį tokiam verslui turėti galimybę greitai reaguoti ir keistis, todėl platforma suteikia sprendimus operatyviai optimizuoti nuomos paslaugų verslą siekiant didesnio efektyvumo.

Žiūrėti savybes

Procesai ir savitarna

Nuomininkams suteikiama galimybė patiems patogiai valdyti paslaugas. Pastato administratoriui sukūrus nuomininko paskyrą, nurodžius sutarties detales, apribojimus bei teises nuomininkas įgyja galimybę pats administruotis ir valdyti nuomos sutarties ir papildomas paslaugas.

Paslaugos ir produktai pagal pareikalavimą (pvz. specialios valymo paslaugos, maitinimo paslaugos, el. paspirtukų nuoma ir kt.), galimybė rezervuoti bendras erdves ir susitikimų kambarius, parkavimo vietų valdymas ir daugelis kitų savitarnos funkcionalumų yra prieinami patiems nuomininkams tokiu būdu sumažinant apkrovas ir rutininius procesus admninistratoriui.

Žiūrėti savybes

Viena paskyra viskam

Viena paskyra suteikia nuomininkams ir darbuotojams laisvę judėti pastate bei naudotis teikiamomis paslaugomis patogiai ir saugiai. Nuomininko sąveika pastate ir jo ribose yra nepertraukiama patirtis – kuo ji sklandesnė ir patogesnė, tuo juntamas didesnis pasitenkinimas verslo centre ar bendradarbystės erdvėje teikiamomis paslaugomis. Nors prasideda nuo paprastų dalykų – įvažiavimo į parkingą, įėjimo į pastatą ir biurą – vienos paskyros galia gali būti auginama tiek kiek leidžia pastato administratoriaus kūrybiškumas ir galimybės.

Žiūrėti savybes

Resursų prieiga ir kontrolė

Tam tikri procesai kaip susitikimų kambarių rezervavimas, sąskaitų parengimas bei klientų administravimas sunaudoja nemažai pastato administratoriaus laiko ir resursų beigi stabdo galimybę greičiau auginti ir plėsti verslą. Pingin suteikia galimybę perkelti didelę dalį administravimo patiems nuomininkams savitarnos portale. Priskirtų erdvių ir paslaugų valdymas atliekamas itin nesudėtingai bei suteikia daugiau kontrolės patiems nuomininkams.

Pingin platforma pilnai automatizuoja visą sąskaitų išrašymo pagal realų paslaugų suvartojimą bei suteikia atsiskaitymo galimybes papildomoms paslaugoms pagal pareikalavimą. Tokiu būdu užtikrinamas sklandus ir tikslus duomenų surinkimas už skirtingas paslaugas bei paskirstymas kiekvienam nuomininkui. Išvengiama klaidų tikimybės, sumažinama rankinio darbo sąnaudų: laiko ir kaštų.

Žiūrėti savybes

Nuomininkų darbuotojų savitarna

Patogi Pingin savitarna pasiekiama ir mobiliąja programėle (iOS ir Android) leidžia nuomininkų darbuotojams patiems valdyti: susitikimų kambarių rezervacijas, bendrų erdvių rezervacijas, užsisakyti paslaugas ir kurti užklausas. Nuomininkai turi galimybę tokiu būdu paskatinti savo darbuotojus administruojant jų kreditus naudotis paslaugomis, kurias siūlo pastato administratorius (pvz. suteikti kreditą kavos aparatui, apmokėti maitinimą, suteikti ar pakeisti parkavimo vietą).

Kontrolės suteikimas patiems nuomininkams ir jų darbuotojams skatina didesnį paslaugų naudojamumą ir gerina bendrą pasitenkinimą gaunamomis verslo centro paslaugomis.

Žiūrėti savybes
Pilnas savybių aprašas

Nuo A iki Z nuomininkų sutarčių sąlygų valdymas per vienoje Pingin platformoje. Suteikia administratoriams pilną paslaugų valdymą realiu laiku bei procesų patogumą nuomininkams.

Integruotas COVID-19 ir virusų valdymo biuruose sprendimas

Pastatas

Automatizuokite saugumą pastate nuo iėjimo iki srautų judėjimo viduje.

Nuomininkai

Suteikite nuomininkams kontrolę patiems valdyti jų erdves, rezervacijas ir darbo vietų planavimą.

Svečiai

Valdykite svečių patekimą į pastatą ir vidines erdves saugiai.

Suteikite verslo centrui daugiau galios

speedometer pingin

NT valdymo įrankiai

Sutarčių valdymas ir nuomininkų administravimas

Išsamus nuomininkų sutarčių administravimas ir valdymas atliekamas vienoje ir toje pačioje Pingin platformoje įgalinant pastatų administratorius pilnai kontroliuoti visą procesą: sukurti nuomininkų registrą, redaguoti registrą, matyti naudojamumo ir efektyvumo ataskaitas bei numatyti ir administruoti sutarties detales (nuomos mokestį, mokėjimo sąlygas, komunikalinių mokesčių įkainius, papildomų paslaugų ir produktų įkainius, aptarnavimo sąlygų susitarimus ir kitas sutartines detales) aiškiai matomas abejoms šalims Pingin platformoje.

Tiekėjų sutarčių valdymas

Išsamus tiekėjų sutarčių administravimas ir valdymas suteikia galimybę pastato administratoriui sudaryti neribotą kiekį sutarčių su tiekėjais siekiant kokybiškos paslaugos suteikimo nuomininkams, verslo plėtros bei verslo tikslų siekimo. Numatoma galimybė nustatyti bendrą tiekėjo kainyną visiems nuomininkams arba taikyti individualią kainodarą kiekvienam nuomininkui atskirai – pilnas ir lankstus administravimas pagal sutarties sąlygas su kiekvienu nuomininku.

Patalpų administravimas

Įrankių rinkinys profesionaliam NT valdymui:
– Patalpų registras (registracijos kodai, plotas, patalpos tipas, unikalūs parametrai ir kt.);
– Žymėjimas pastato plane;
– Erdvės susiejimas (pvz. bendra erdvė, kuria naudojasi nuomininkai A ir B – siekiant automatiškai paskirstyti kaštus);
– Komunalinių išteklių skaitikliai (automatizuotam ar rankiniam sąskaitų paskirstymui nuomininkams ir bendrai apskaitai);
– Aptarnavimo ir priežiūros žurnalas.

Komunalinių kaštų valdymas ir automatizavimas

Automatizuotų komunalinių išteklių skaitiklių duomenys už elektros, vandens, dujų ir kt. suvartojimą įgalina patalpų administratorius paskirstyti sąskaitas nuomininkams pilnai automatizuotai pagal numatytas nuomos sutartis.

Nuomininkų administravimo įrankiai

Nuomininkų savitarnos portalas

Pingin platforma suteikia savitarnos prieigą nuomininkams internetu ir mobiliąja programėle (iOS, Android) įgalinant nuomininkus, jų darbuotojus ir svečius administruoti biurų pastato ar bendradarbystės erdvės suteikiamas paslaugas bei savo paskyrą:
– Kurti paslaugų naudojimo apribojimus darbuotojams;
– Administruoti praėjimo ir parkingo teises;
– Rezervuoti bendras erdves ir susitikimų kambarius;
– Gauti sąskaitas už paslaugas;
– Užsakyti ir apmokėti už paslaugas;
– Formuoti užsakymus ir pastabas aptarnavimui ir gedimų šalinimui;
– Skaityti individualią ir bendruomenės komunikaciją.

Produktų ir paslaugų pardavimo e-komercijos modulis

E-komercijos modulis su integruotu mokėjimų surinkimu leis numatyti ir pasiūlyti nuomininkų savitarnoje papildomų paslaugų ir prekių pardavimą. Tai būdas padidinti gaunamas bazines pajamas iš nuomos ir teikiamų privalumų suteikiant galimybę nuomininkams, jų darbuotojams ir svečiams gauti papildomos vertės čia ir dabar. Leiskite savo kūrybiškumui ir tiekėjų ratui plėstis kartu su verslu auginant verslo centro ar bendradarbystės erdvės teikiamus privalumus.

Sąskaitų modulis

Automatizuotos sąskaitos už suteiktas paslaugas nuomininkams. Pingin platforma gali automatiškai apdoroti ir paruošti sąskaitoms mokėtinas sumas kiekvienam nuomininkui atskirai apjungiant periodinius mokėjimus bei tenkančias komunalines sąnaudas.

Naudos nuomininkams

Pingin atvira integracijoms su trečiųjų šalių paslaugomis beigi technologijomis siekiant sukurti papildomų naudų nuomininkams ir jų darbuotojams: trečiųjų šalių paslaugos (pvz. Automobilių dalinimosi paslauga), kavos aparatai, užkandžių ir maisto automatai (ang. vending machines) ir kt.

Prieigos kontrolė

Praėjimo kontrolė

Integracija su praėjimo kontrolės prietaisais į pastatą, biurą ir kitas pastato zonas. Galimas vartotojų rolių ir teisių suteikimas su galimybę dalį teisių administruotis patiems nuomininkams savo vidiniame įmonės darbuotojų tarpe.

Susitikimų kambarių ir bendrų erdvių valdymas

Nuomininkų portalas suteikia galimybę nuomininkams ir darbuotojams patiems lengvai rezervuoti susitikimų kambarius beigi bendras pastato erdves susitikimams ir konferencijoms. Pastato administratorius nustato roles ir teises nuomininkų paskyroms teises patiems administruotis arba gali išjungti nesuteikiant tokios savitarnos teisės.

Parkavimo valdymas

Optimizuotas parkavimo užimtumo valdymas su pravažiavimo į parkavimo vietas kontrolės valdymu. Pingin nuomininkų portale numatyta galimybė suteikti nuomininkams teisę patiems administruotis automobilių įleidimą ir priskyrimą parkavimo vietoms pagal valstybinius numerius parkavimo aikštelėje su įdiegta numerių atpažinimo sistema.

Monitoringas ir ataskaitos

Ataskaitos

Automatiškai pateikiamos ataskaitos gali būti konstruojamos pagal konkrečius verslo poreikius. Nepriklausomai nuo verslo sudėtingumo – Pingin platforma suteikia galimybę matyti visą patalpų ir daiktų naudojamumo metriką beigi pagrindinius efektyvumo rodiklius (KPI). Kaštų ataskaitos, pajamų srautų ataskaitos, užimtumo rodikliai, žmonių srauto metrika ir kiti automatizuoti raportai kartu su personalizuotais ir jūsų verslui aktualiais rodikliais leist stebėti efektyviau organizuoti reformavimo ir plėtros procesus.

Procesų ir užimtumo monitoringas

Pingin platformoje realiu laiku galima stebėti patalpų užimtumą, praėjimų apkrovas bei srautų judėjimą, susitikimų kambarių užimtumą ir rezervacijas, papildomų paslaugų ir produktų panaudojimą, pajamų srautus iš nuomininkų bei daugybę kitų vykstančių procesų.

Susisiekite dėl konsultacijos sistemos diegimui

Parašykite žinutę

arba skambinkite

+370 61015458

Return to top of page