Skip links

PINGIN SAVYBĖS

Viskas viename įrankis NT administravimui

Pingin platforma sujungia erdves, žmones, technologijas efektyviam biurų centro ir bendradarbystės erdvių valdymui. Procesų automatizavimas ir savitarnos galimybės išlaisvina nuo administravimo rutinos bei suteikia verslui lankstumo.

SAVITARNA

Leiskite nuomininkams patiems

Savitarnos portale nuomininkai gali valdyti jiems priskirtas paslaugas: nuo susitikimų kambarių ir parkingo rezervacijų iki maitinimo paslaugų.

AUTOMATIZAVIMAS

Valdykite sutartis ir mokėjimus

Sutarčių ir nuomininkų įtraukimas į sistemą, išlaidų fiksavimas, sąskaitų išrašymas – procesai automatizuoti efektyviam valdymui.

JŪSŲ IDENTITETAS

Keiskite portalo išvaizdą

Pingin platforma pritaikoma pagal prekinio ženklo identitetą – spalvas ir logotipą jūsų klientų nepertraukiamai sklandžiai patirčiai.

NT valdymo įrankiai

Sutarčių valdymas ir nuomininkų administravimas

Išsamus nuomininkų sutarčių administravimas ir valdymas atliekamas vienoje ir toje pačioje Pingin platformoje įgalinant pastatų administratorius pilnai kontroliuoti visą procesą: sukurti nuomininkų registrą, redaguoti registrą, matyti naudojamumo ir efektyvumo ataskaitas bei numatyti ir administruoti sutarties detales (nuomos mokestį, mokėjimo sąlygas, komunikalinių mokesčių įkainius, papildomų paslaugų ir produktų įkainius, aptarnavimo sąlygų susitarimus ir kitas sutartines detales) aiškiai matomas abejoms šalims Pingin platformoje.

Tiekėjų sutarčių valdymas

Išsamus tiekėjų sutarčių administravimas ir valdymas suteikia galimybę pastato administratoriui sudaryti neribotą kiekį sutarčių su tiekėjais siekiant kokybiškos paslaugos suteikimo nuomininkams, verslo plėtros bei verslo tikslų siekimo. Numatoma galimybė nustatyti bendrą tiekėjo kainyną visiems nuomininkams arba taikyti individualią kainodarą kiekvienam nuomininkui atskirai – pilnas ir lankstus administravimas pagal sutarties sąlygas su kiekvienu nuomininku.

Patalpų administravimas

Įrankių rinkinys profesionaliam NT valdymui:
– Patalpų registras (registracijos kodai, plotas, patalpos tipas, unikalūs parametrai ir kt.);
– Žymėjimas pastato plane;
– Erdvės susiejimas (pvz. bendra erdvė, kuria naudojasi nuomininkai A ir B – siekiant automatiškai paskirstyti kaštus);
– Komunalinių išteklių skaitikliai (automatizuotam ar rankiniam sąskaitų paskirstymui nuomininkams ir bendrai apskaitai);
– Aptarnavimo ir priežiūros žurnalas.

Komunalinių kaštų valdymas ir automatizavimas

Automatizuotų komunalinių išteklių skaitiklių duomenys už elektros, vandens, dujų ir kt. suvartojimą įgalina patalpų administratorius paskirstyti sąskaitas nuomininkams pilnai automatizuotai pagal numatytas nuomos sutartis.

Nuomininkų administravimo įrankiai

Nuomininkų portalas

Pingin platforma suteikia savitarnos prieigą nuomininkams internetu ir mobiliąja programėle (iOS, Android) įgalinant nuomininkus, jų darbuotojus ir svečius administruoti biurų pastato ar bendradarbystės erdvės suteikiamas paslaugas bei savo paskyrą:
– Kurti paslaugų naudojimo apribojimus darbuotojams;
– Administruoti praėjimo ir parkingo teises;
– Rezervuoti bendras erdves ir susitikimų kambarius;
– Gauti sąskaitas už paslaugas;
– Užsakyti ir apmokėti už paslaugas;
– Formuoti užsakymus ir pastabas aptarnavimui ir gedimų šalinimui;
– Skaityti individualią ir bendruomenės komunikaciją.

Produktų ir paslaugų pardavimo e-komercijos modulis

E-komercijos modulis su integruotu mokėjimų surinkimu leis numatyti ir pasiūlyti nuomininkų savitarnoje papildomų paslaugų ir prekių pardavimą. Tai būdas padidinti gaunamas bazines pajamas iš nuomos ir teikiamų privalumų suteikiant galimybę nuomininkams, jų darbuotojams ir svečiams gauti papildomos vertės čia ir dabar. Leiskite savo kūrybiškumui ir tiekėjų ratui plėstis kartu su verslu auginant verslo centro ar bendradarbystės erdvės teikiamus privalumus.

Sąskaitų modulis

Automatizuotos sąskaitos už suteiktas paslaugas nuomininkams. Pingin platforma gali automatiškai apdoroti ir paruošti sąskaitoms mokėtinas sumas kiekvienam nuomininkui atskirai apjungiant periodinius mokėjimus bei tenkančias komunalines sąnaudas.

Naudos nuomininkams

Pingin atvira integracijoms su trečiųjų šalių paslaugomis beigi technologijomis siekiant sukurti papildomų naudų nuomininkams ir jų darbuotojams: trečiųjų šalių paslaugos (pvz. Automobilių dalinimosi paslauga), kavos aparatai, užkandžių ir maisto automatai (ang. vending machines) ir kt.

Prieigos kontrolė

Praėjimo kontrolė

Integracija su praėjimo kontrolės prietaisais į pastatą, biurą ir kitas pastato zonas. Galimas vartotojų rolių ir teisių suteikimas su galimybę dalį teisių administruotis patiems nuomininkams savo vidiniame įmonės darbuotojų tarpe.

Susitikimų kambarių ir bendrų erdvių valdymas

Nuomininkų portalas suteikia galimybę nuomininkams ir darbuotojams patiems lengvai rezervuoti susitikimų kambarius beigi bendras pastato erdves susitikimams ir konferencijoms. Pastato administratorius nustato roles ir teises nuomininkų paskyroms teises patiems administruotis arba gali išjungti nesuteikiant tokios savitarnos teisės.

Parkavimo valdymas

Optimizuotas parkavimo užimtumo valdymas su pravažiavimo į parkavimo vietas kontrolės valdymu. Pingin nuomininkų portale numatyta galimybė suteikti nuomininkams teisę patiems administruotis automobilių įleidimą ir priskyrimą parkavimo vietoms pagal valstybinius numerius parkavimo aikštelėje su įdiegta numerių atpažinimo sistema.

WiFi prieigos valdymas

Bendro naudojimo ir priskirta nuomininkams Wifi interneto ryšio prieiga valdoma centralizuotai, tuo pačiu prieinama administruotis patiems nuomininkams savitarnos portale.

Monitoringas ir ataskaitos

Ataskaitos

Automatiškai pateikiamos ataskaitos gali būti konstruojamos pagal konkrečius verslo poreikius. Nepriklausomai nuo verslo sudėtingumo – Pingin platforma suteikia galimybę matyti visą patalpų ir daiktų naudojamumo metriką beigi pagrindinius efektyvumo rodiklius (KPI). Kaštų ataskaitos, pajamų srautų ataskaitos, užimtumo rodikliai, žmonių srauto metrika ir kiti automatizuoti raportai kartu su personalizuotais ir jūsų verslui aktualiais rodikliais leist stebėti efektyviau organizuoti reformavimo ir plėtros procesus.

Procesų ir užimtumo monitoringas

Pingin platformoje realiu laiku galima stebėti patalpų užimtumą, praėjimų apkrovas bei srautų judėjimą, susitikimų kambarių užimtumą ir rezervacijas, papildomų paslaugų ir produktų panaudojimą, pajamų srautus iš nuomininkų bei daugybę kitų vykstančių procesų.

Užklausų valdymas

Pageidavimų ir užklausų modulis leidžia pastato administratoriui patogiai fiksuoti nuomininkų pranešimus gedimams šalinti ar atlikti kitus darbus. Struktūrizuotai pateikiamos užklausos ir užduotys pastato administratoriui yra matomos realiu laiku aiškiai ir patogiai, taip kaip yra įprasta administruoti užduočių atlikimą. Užduočių valdymo modulis taip pat turi galimybę integracijai su išorine projektų valdymo sistema.

Susisiekite dėl konsultacijos sistemos diegimui

Parašykite žinutę

arba skambinkite

+370 61015458

Return to top of page